A A A K K K
для людей із порушенням зору
Вільшанська сільська рада
Вільшанська сільська рада Житомирського району Житомирської області

РГК ЖИТОМИРГАЗ: Регулярне технічне обслуговування мереж – запорука безпечного використання газу

Дата: 07.10.2021 08:27
Кількість переглядів: 1219

Фото без опису

Технічне обслуговування (ТО) проводиться з метою забезпечення безпечної експлуатації внутрішньобудинкової системи газопостачання і запобігання виникнення аварійних ситуацій.

 

Шість років тому енергетичний регулятор (НКРЕКП), виключив вартість проведення технічного обслуговування внутрішньобудинкових газових мереж (далі – ВБСГ) з тарифу на газопостачання. А це означає, що АТ «Житомиргаз» не може проводити роботи з планового технічного обслуговування та планового випробування на щільність внутрішньобудинкової системи газопостачання житлових будинків, громадських будівель, підприємств побутового та комунального призначення, які виконувалися спеціалістами компанії дотепер, за рахунок тарифної складової. Чинним законодавством передбачено виконання робіт з технічного обслуговування ВБСГ виключно за договорами, що укладатимуться з власниками/управителями житлового фонду на умовах вільного ринку.

 

Хто проводить технічне обслуговування?

 

Фото без описуПослуга з технічного обслуговування будинкових мереж  є ринковою. Власники,  балансоутримувачі та голови ОСББ самостійно можуть обрати собі підрядника, який буде здійснювати обслуговування газових приладів та елементів системи газопостачання будинку.

 

Право на виконання робіт має компанія, яка отримала відповідний дозвіл від Держпраці, а також ваша газорозподільна компанія – АТ «Житомиргаз».

 

Перш ніж вийти на ринок в пошуках постачальника послуги, співвласники (ОСББ, управителі)  повинні підписати акти розмежування. Цей документ дозволяє встановити чітку межу між газовим трубам, які належать мешканцям будинку і мережами, які обслуговує газорозподільна компанія.

 

Зазвичай межа балансової належності є засувка на вводі газової труби в будинок. Однак, діючий Кодекс газорозподільних систем, не забороняє змінити цю межу за домовленістю сторін.

 

Підписання актів розмежування зон балансової належності та експлуатаційної відповідальності є прямою вимогою законодавства (Розділ 5 пункт 1 Кодексу газорозподільних систем)

 

Хто відповідає за стан газових мереж?

 

Фото без описуЗа стан газових мереж всередині житлових будинків  та нежитлових приміщень до точки розмежування відповідає власник таких будівель або балансоутримувач. У багатоквартирних будинках – ОСББ або управитель. За безпечну експлуатацію мереж у квартирі відповідає споживач.

 

Звертаємо увагу, що відсутність регулярного технічного обслуговування внутрішньобудинкових мереж призводить до погіршення їх стану, що може призвести до нещасного випадку чи обмеження газопостачання.

 

Вартість робіт

 

Згідно з змінами в законодавстві (1 травня набув чинності Закон від 03.12.2020 № 1060-IX, яким передбачено зміни до законодавства про житлово-комунальні послуги) в багатоквартирних будинках витрати на виконання робіт з технічного обслуговування та поточного ремонту внутрішньобудинкових систем газопостачання повинні включатись до складу витрат на утримання будинку.

 

Вартість послуг з технічного обслуговування визначається для кожного окремого споживача і залежить від наявних газових приладів у помешканні, типорозміру лічильника  та кількості квартир у будинку.

 

Плата за доставку газу – це кошти, які йдуть на утримання системи газопостачання всього Житомирського регіону

 

Кошти, які ви сплачуєте за доставку газу щомісяця йдуть на забезпечення роботи газової мережі області: капітальні та поточні ремонти, встановлення нових, сучасних шафових регуляторних пунктів (ШРП), модернізацію системи, а також встановлення лічильників. Утримання внутрішньобудинкової системи не входить у цю плату.

 

АТ «Житомиргаз» надає послугу технічного обслуговування

 

Фото без описуЩоб споживання було безпечним, кожен споживач має налагодити фахове і систематичне обслуговування внутрішньобудинкових газових мереж, заключити договір із підрядником та систематично отримувати таку послугу. АТ «Житомиргаз» професійно, надійно та якісно надає таку послугу. Щоб її отримати потрібно:

Написати заяву у найближчому 104.ua Клієнтському просторі за місцем проживання  або зателефонувати до Контакт-центру (0412) 558-004 і чекати на візит майстра. З Вами обов`язково узгодять дату і час проведення технічного обслуговування. Працівник компанії має бути одягнений у спецодяг та пред’явити посвідчення під час візиту.

 

Варто розуміти, що експлуатація системи газопостачання – це організм, роботу якого постійно потрібно контролювати та проводити профілактику його роботи. У випадку, якщо сталася аварійна ситуація і є витік газу проблему потрібно усувати фахово. Аварійно-диспетчерська служба АТ «Житомиргаз» (номер 104) в законній площині може лише локалізувати витік і тимчасово припинити газопостачання до усунення поломки.б

 

Більше інформації щодня на офіційній сторінці компанії АТ «Житомиргаз» у Фейсбук, а також на офіційному сайті: zt.dsoua.com


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь